Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej OK, rozumiem
WebHelp.pl Blog js13kGames

Blog

js13kGames

Rafał Kukawski 13 sierpnia 2012 komentarze ()

Tagi:JavaScript konkursy

js13kGamesJeśli interesuje Cię tworzenie gier z użyciem otwartych standardów, pewnie zainteresuje Cię też konkurs js13kGames.

Zasady konkursu są dość proste. Aby wziąć udział we wspomnianym konkursie, należy do 13 września 2012 wysłać swoją grę, której spakowany do formatu ZIP kod, obrazki i inne materiały nie przekraczają łącznie 13 kilobajtów. Archiwum ma zawierać plik index.html, którego otwarcie w przeglądarce wystarczy do uruchomienia gry. Gra ma działać kompletnie offline, także odpada linkowanie do zewnętrznych bibliotek umieszczonych gdzieś na serwerach. Jedynym wyjątkiem jest Prefix-Free, której dołączenie do projektu nie liczy się do limitu wielkości danych.

Oprócz przesłania spakowanej wersji, należy udostępnić na Githubie pełny, czytelny kod źródłowy, żeby inni mogli się od Ciebie uczyć.

Głównym tematem zabawy jest liczba 13, ale uczestnicy mogą przygotować grę kompletnie nie związaną z tą liczbą.

Jury konkursu będzie oceniać wszystkie nadesłane prace i wyłoni zwycięzcę.

Wśród nagród znajdziemy licencje na oprogramowanie, wstęp na różnego typu szkolenia oraz książki.

Ponadto, każdy zainteresowany konferencją onGameStart, która odbędzie się 20-21 września (19go września odbędą się warsztaty) w Warszawie, ma możliwość zakupu biletu na konferencję za połowę ceny. Wystarczy w odpowiednie pole formularza wpisać kod rabatowy JS13KGAMES.

Rafał Kukawski

Programista, webmaster. Szczególnie upodobał sobie JavaScript i technologie klienckie, choć strona serwera i bazy danych nie stanowią tajemnicy. Tworzy też aplikacje na urządzenia mobilne. kukawski.pl.


Zobacz także

Komentarze



HTML CSS JavaScript PHP bazy danych MySQL Flash grafika framework hosting domeny pozycjonowanie wordpress Facebook